Administrator ds. Obsługi Klienta

Hemmersbach dolnośląskie / Wrocław 2021-08-25

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids Family.

 

Do naszego działu Globalnego Wsparcia Klienta poszukujemy osoby na stanowisko


Administrator ds. Obsługi Klienta
Wrocław
Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
  • Gotowość do pracy na zmiany, w systemie 24/7

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Benefity
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy

Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku angielskim

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
  • Gotowość do pracy na zmiany, w systemie 24/7

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju